dimarts, 27 d’agost del 2013

Que en sabeu de les flors quan han florit ?


                                                         
I dels amors ?  Que en sabeu dels amors quan han mudat ? Digues-m'ho tu si em vols sentir que me'n saps dir ? Que en sabeu que en saps tu ? Són primerenques o són perennes ? Són sempre a punt al raig de sol o poden florir de nou cada matí i festejar així tota la nit després del temps en que han dormit ? Mai més rebroteran com van fer ahir, en vestits grocs i blaus i roigs S' hauran mudat de nou per el festí ?  Oh!  digues-m'ho tu amor que me'n pots dir  Que en saps de l'amor després de mort ? Només és míser record ? Tu m'ho saps dir rosa d'ahir que vas fugir sense  permís i en plena nit  Que me'n pots dir ?  Si m'ho vols dir i no em vols mentir, digues-m'ho avui abans que ahir I si és així i m'ho has de dir, fes-me el favor,  fes-ho amb el cor Si hem de morir Si tot ja es mort,  que sigui sense record            .

                                                                                                                         .                                    





arnaudeguerau
valldoreix 
2013




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada