dimarts, 28 de maig del 2013

naïf
















massa naïf 
per ser poeta
vaig fent cançonetes 
com diu la meva  
germaneta 
per fer gaudir a la gent 
dels ritmes 
i de les rimetes
simplissíssim
                           -es
simplissíssim
                          - us 
relats 
amb falsets i verbs
plagiats d'altres poetes
d'experiències 
no 
vel.lades
faig          versos i
                         versets 
ben senzillets
per complaure
- us i fer-
us gaudir sense a
profundir-
me 
en el s
                 pou

               sutge

             alè

              que deixa gravat a la memòria
el mirall
de          l'etern 
dels meus 
           inferns  i de tots 
           el cels           que hem perdut,   
massa
                   voluble
                                 s i
 in
constant
                                s 
 per -
        tan
 per fer 
      sentir
de veritat de tot 
el meu relat  Tot 
el que us 
conto i re-
conto 
en mil sonets 
sense estil  i molt
repetitiuels es
borraria i 
prou !
Mudaria              ara i aquí
la veu cap al mut 
horitzó de l'azi
mut més alt !       extra              polar nit sideral     ossa major i la menor de totes 
damunt del cap nits d'estiu boreals o equinoccials per exemple a la cala marçal
o als portals nous o els vells fent melodies per si algú          m'estimés                més
                i                les volgués
ballar
            totes           
                               en                   
                             amb 
     mi.


d' aDg






dibuix 

festa d'aniversari  23 d'abril 1999
pol M.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada