dimecres, 27 de febrer del 2013

sense títol

gràcies per tot



.... els carrers molls per la pluja que durant una estona havia caigut intensament a la ciutat Les gotes que una a una anaven gemegant pels vidres de les botigues Les llums dels cotxes borroses entre la humitat de l'ambient Però els sorois de la ciutat segueixen com sempre i  la gent córrer com cada dia i els rellotges es mouen  I la gent ens ignora com cada dia Ningú no en sap res Ni mai en sabrà res Però nosaltres serem sempre els mateixos i per jo ara ja ha estat... una etapa....difícil d'oblidar....t'estimo tant.....que no    puc més que deixar buida  ....                             la pag.        està lluny de tu és està sol. 




*

la trans
cripció literal
tal qual  
està
va 
escrita al darrera d'aquesta foto
de la 
Sc.
en una
castenyada de l'escola
o
 karmesse


barcelona
1979/80
*

adG





1 comentari:

  1. de repent buscant una altra cosa, l'he trobada. Allà, l'he trobada... 79/80... i tant! jo també tinc els meus records del 79/80, i diguem de "forma traïdora", m'ha tallat el pas aquesta carta/poema, i m'ha portat molt enllà, i se m'ha posat la pell de gallina, i m'ha tremolat el pols... i després.. aquí estem, i sort que a vegades tenim l'atreviment, o la valentia, d'escriure rotundament el que sembla que mai veure'm d'una altra forma... sinó a vegades ens acostumariem a.. alguna cosa que no és, en realitat...

    ResponElimina