dilluns, 18 de juny del 2012

JULIOL































I
a l'en
demà
languides tardes
d'estiu
esperant l'i
nesperat
legat
legat
per tu
llegint
evelynwaugh
al calurós apartament
que tens damunt
el valira 
i
pot
ser
baixaré
el bar del costat
a fer un cafè 
- vull dir
un conyac -
i suaré com
suen 
uns ciclistes suïcides
pujant i baixant
el tourmalet
Diuen 
que es fan un tour.
Quin descans
veure'ls
córrer i re
córrer
frança
rutes estiuenques sota els pollancres
dia rera
dia
d'aquest juliol
enamorat
veient re
córrer els camps
com qui re
córrer el temps
Quin buit
més ex
traordinari
que hi duc
al cap
perdent
absurdament el temps
sense cap més desig
que veure't
aparèixer
feta un figurí
amb aquell
uniforme
blaumarí
Sense 
cap més
compromís
que pujar a dalt i
fer l'amor i
de tan en 
tan follar
Satisfacció 
és tot
el que sento jo
de tanta
buidor com tinc
mentre t'es
pero           - i des
espero - sentint
el disc del rod
que vàrem comprar 
els dos a
sitges des
prés d'un
fogot.


Rellegint
el retorn
a bridshead
em sento tornant a
un agost on no hi vull
arribar i m'hi
veig abocat


però tu 
tu no m'hi
deixaràs 'nar


oi ?






aquesta nit sortirem i ens drogarem de nou ? ens banyarem amb l'escuma més amunt fins
ofegar tots el snostres sentits ? Baixarem a santjulià a menjar dos super hamburgueses ?




i
quan arribis
voldria
poder
dir-
te :
ni
tan
sols
he
pensat 
en 
tu


turururú




del llibre
'Dedicatòries'
AdG




























fotos de LarryClarck
( extretes de la xarxa )

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada