divendres, 22 de juny del 2012

em re/cloc

Crec que aquests dies de vides 
tardorals m'he despuat massa sovint  i 
n'estic fart ! 
M'he exprimit i he desfullat 
amb massa intensitat tot el que puc i l'art 
que jo -no-tinc ! 
I he perdut en cada una de les ventades 
en aquest malait vent que se m'ha endut
mils de fullams i eixams que s'han alçat i m'han picat ! 

Caragolins de mar i cavallets de sal, 
giravoltant per el voltant i voleiant
el meu cap, cervell
s i pansit
s, ben
arrau
lit
s sense 
el teu
llit
s               ( com era abans )
Atur
dit
sense 
el teus 
dit
s

Per
tan
me'n vaig i us dic 
adéu
si
au

Crec que em 
re
 cloc.
          .
              .
                   .


                                                         

                                               tot d'un cop

                                                    



                                                  
                                                 aDg
                                                2012

*

foto

natashaGudemanne

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada