diumenge, 5 de febrer del 2012

A LAST POEM. ROBERT GRAVES &PETRA RAU


A last poem, and a very last, and yet another -
O, when can I give over ?
Must I drive the pen until blood bursts from my nails
And my breath fails and I shake with fever,
Or sit well wrapped in a many-colourewd cloak
Where the moon shines new throug Casle Crystal ?
Shall I never hear her whisper softly :
'But this is truth written by you only,
And for me only ; therefore, love, have done'?











petra rau
http://www.rau-art.com/.






Un darrer poema, un últim de veritat, i encara un altre...
Oh, quan podre deixar-ho?
He de fer anar la ploma fins que em sagnin les ungles
i, tremolant de febre, em falli l'alè,
o segui embolcallat amb un mantell de colors
allí on beslluma la lluna nova, pel Castell de Cristall ?
No he de sentir-la mai xiuxiuejar suaument :
'Vet aquí la veritat, escrita sols per tu
i, només per a mi ; per tant, amor, acaba.'?


    



                                           

poema
Robert Graves
de la antologia poètica recollida en el volum 'El pais que he escollit'
seleccionada per JMJaumà i Lucia Graves
edicions del salobra
Pollença
Mallorca
Països Catalans

la il.lustració és de Petra Rau i podreu trobar tot el seu treball i col.leccions de collages i pintures
a la seva pàgina www.rau-art.com/.





  

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada