dilluns, 30 de gener del 2012

DOS POEMES




Perquè la teva indiferència no em fa por
i qui té més a perdre sóc jo, no et demano

ni un bes, ni una abraçada, ni un somrís,
ni l'atenció que jo no et vaig donar llavors.

Perquè qui té més a perdre sempre seré jo,
i la teva indiferència  no em fa por ( que li

tinc pànic amor ) no et demano res d'això,
potser  tan sols una mirada, una paraula

escoltada, ni que fos mal dissimulada
per la indiferència del teu cor.



Petra Rau

 Voldria ser un estrany en mi i
 mirar-me de lluny com em mires
 tu.

 Voldria ser un estrany per mi, i
 conèixer-me d'enfora com em
 coneixes  tu,

 llavors així seria un poc més tu
 que no pas jo.Voldria veure'm

 com em veus i sentir-me com
 em sents.Voldria saber-ne com

 en saps de tot allò que no conec i
 és meu voldria saber-me com em

                                           saps tu.




  
   Diversos
   versos
   dispersos
   d'
   amor
   anònims 
                                                      aDg
   Imatge de
   Petra Rau
   http://www.rau-art.com/.

                                                                                                      ThankYou, Petra

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada