diumenge, 9 de maig del 2010

L'HOME SOL

La
sol-
i-
tud
de
l'home sol
i
tú.


Sol
de
tú,
sol
amb
tu,
sol
per
tu,
sol
sense
tu.

Sol
de
sol
a
sol
al
Sol,
en-
celat
o
en-
boirat
al
boira
o
al costat
de bat
a bat
para-
patat com
un es-
taquirot
darrera la barra
d'un bar a-
nomenat-o
mal anomenat-
Sol
o
para-
sol.

Boca-
badat
veient
com
passa
tota
la desfilada
de maniquís i
de rialles
m'en he
adonat
de
tota
la meva
soledat.

En-
simismat
davant
d'un got
re-
cupero-
enganxat
de veritat
a tu - la
teva imatge.

En
sumo-
com
fumo-
el teu
alè a-
nelat -

Sec
sèc
sol
de re-
cords
quan
totatú
i
el
teu
(re)-
cor
són
lluny
i s'es-
muny
a casa meva
la teva olor
que encara
tinc al pit
al llit
al braç
i
a la teva
aixella
depilada
i
la teva mirada
com
la fada fadrina
i
la vagina rosada
de matinada des-
prés de fer
un riu- vull
dir una riuada-

He dit
un dit
ben dit
tot sol
de nou
t'escric i
encara
estic més
trist de-
prés de
l'ultima paraula
com el mussol
que et guaita
sol
tota la nit
en aquest llit
matrimonial
de la casa
paternal.


aDg


dedicatòries

santgervasidecassoles
barcelona
1983

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada