diumenge, 9 de maig del 2010

diumenges







. els nostres diumenges són tristos prenent l'aperitiu ja sé com et deixaré. em deixaràs t'aniràs m'aniré deixant  al darrera andorralavella i després de santacoloma a santjulià em posaré a fer dit i s'em farà de nit després de l'ultim bes ja sé que hauré d'esperar tota una setmana més per tenir un altre bes tant trist com aquest concís és un encís si tanco els ulls ja sé que els obriré i em trobaré tot sol fent dit de nit en una carretera potser si he tingut sort entre organyà i sort tant lluny de tu com de cameva lluny com una imatge que s'esmuny i quan hagi arribat a la meva casa de joansebastiàbach encara sentiré el teu alè a dins la meva gola  .








aDg


Santgervasidecassoles . Santjuliàdelòria 
barcelona . andorra

agost 1983

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada