dissabte, 8 de maig del 2010

Casapaulino


Mentre mengem l'arròs veiem els campanars irreverents a la bocana del riu Besòs La platja bruta i el cel plom Els coloms grisos rossegant deixalles per engreixar la mar i tu tu hi fas florir tots els voltants del teu cos M'agrada molt com menges l'arròs despreocupada del tot de tots dos M'agradaria ser com aquest gra d'arròs que ara et fiques a dins del teu cos Descobriria doncs tot el teu jo Seria jo en tu i per fi així se'm faria present tot el teu record M'agrada molt com menges l'arròs despreocupadadel tot del nostre amor M'agrada com beus el glop de vi Llavors els ulls et bullen i em mires i em sento seduït M'agrada fer-me sentir rendit del teu encís Llavors penso en la mar penso en l'arròs penso en el vi i penso que el teu cos serà per mi! Carícia suau miro els teus ulls a flor de lli i olor a llessamí.


La Barceloneta 
de
Barcelona


                                                                      
arnaudeguerau

                                                                   
 les hores i els dies
                                        


                                    

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada