dissabte, 3 d’abril del 2010

.RAMBLEJANT.

ramblejant, 
no pas passejant 
ens vàrem conèixer ? 
a la fira de santponç 
entre aromes a codonys,
ens vàrem besar ? 
o va ser molt més enllà,
 en un frankfurt de santpau,
entre wiskhies i cerveses 
olor de tabac ros, on ens vàrem 
començar a estimar? 
aquell any per santjordi 
jo no et vaig regalar la rosa i tu,
tu no t'en vas adonar 
ja ens estimàvem doncs ? 
entre absentes i al marsella,
del fidel al sidecar,
amb cullaretes de sucre i 
les besades esgarrapades,
olorant els nostres cossos 
vaig aprendre a estimar-te?

la boca plena i el cor obert encara 
plenitud de migdiades a la fosca 
de cateva, enraixats en la llum 
de les persianes abaixades,
ens abraçàvem i badallàvem 
davant del televisor de trenta
cinc polsades . jo mai no t'he preguntat 
a tu també t'han deixat? 
A mi m'han deixat pal-
plantat a la plaça universitat.




anònims barcelonins

*
Aquest versos van ser trobats sota el coixí d´una habitació de La pensió Madamme del carrer la guàrdia de Barcelona una nit dels anys vuitanta

*

aDg


*

foto
paseo por las ramblas
d'Oriol
maspons

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada